🍹 Cluburi Bucuresti 🍹 Cluburi Bucuresti 🍹 Cluburi Bucuresti Nindos
Articole Diverse Mannequin Challenge, un fenomen transformat in emotie

Articol din categoria Diverse

Mannequin Challenge, un fenomen transformat in emotie

Publicat: / Actualizat: /
Mannequin Challenge, un fenomen transformat in emotie
Afiș articol "Mannequin Challenge, un fenomen transformat in emotie"
În 2016, nu a existat persoan─â, fie ea public─â sau simplu cet─â╚Ťean, care s─â nu fi încercat Mannequin Challenge - o nebunie viral─â în social media în care un videograf surprinde oameni în timp ce stau într-o anumit─â
Publicat: / Actualizat:
543 vizion─âri
0
Cod de incorporare:
Previzualizare:
Configurare:

Con╚Ťinut restrâns
Buton interac╚Ťiune
Afișează fundalul
E-mail:
Previzualizare mesaj:
Articole trimis de pe 🍹 Cluburi Bucuresti: ÔÇťMannequin Challenge, un fenomen transformat in emotieÔÇŁ ÔÇö În 2016, nu a existat persoan─â, fie ea public─â sau simplu cet─â╚Ťean, care s─â nu fi încercat Mannequin Challenge - o nebunie viral─â în social media în care un videograf surprinde oameni în timp ce stau într-o anumit─â

trimite

Mannequin Challenge, un fenomen transformat in emotie

 ├Än 2016, nu a existat persoan─â, fie ea public─â sau simplu cet─â╚Ťean, care s─â nu fi ├«ncercat Mannequin Challenge - o nebunie viral─â ├«n social media ├«n care un videograf surprinde oameni ├«n timp ce stau ├«ntr-o anumit─â postur─â complet nemi╚Öca╚Ťi. Dar, atunci c├ónd brand-ul de produse cosmetice Dove a preluat Mannequin Challenge ╚Öi l-a prefigurat ├«ntr-o campanie cu un puternic impact social, nu am putut s─â nu ne emo╚Ťion─âm.

 "De ce manechinele reale reprezint─â rareori corpurile noastre diferite?" spune ├«n descrierea videoclipului Dove.

 ├Än versiunea lor, un grup de femei de statur─â ╚Öi greutate diferit─â stau „├«nghe╚Ťate” ├«ntr-un magazin de ├«mbr─âc─âminte ├«n timp ce poart─â acelea╚Öi haine ca manechinele de plastic din fa╚Ťa lor. Fe╚Ťele lor spun tot. Dove a devenit cunoscut pentru crearea de reclame care amintesc oamenilor c─â frumuse╚Ťea este at├ót mai mult dec├ót ceea ce vedem la exterior ╚Öi noi suntem cei mai duri critici ai propriilor persoane. "C├ónd am v─âzut c─â toat─â lumea face Mannequin Challenge, ne-am g├óndit:" De ce n-am v─âzut vreodat─â un manechin care seam─ân─â cu noi? Acest lucru p─ârea oportunitatea perfect─â de a conecta punctul de vedere al Dove cu o un lucru de actualitate ", Andre Laurentino Global Executive Creative Director la Ogilvy & Mather Londra a declarat pentru Adweek. "Aceasta este o modalitate u╚Öoar─â de a ne reaminti c─â exist─â mai multe forme, culori si dimensiuni pentru frumuse╚Ťe. Mesajele care influen╚Ťeaz─â modul ├«n care ne percepem corpurile noastre sunt peste tot, indiferent dac─â le-am observat sau nu. A╚Öa c─â, ne-am decis s─â profit─âm de oportunitatea, se ne al─âtur─âm fenomenului, ╚Öi s─â ne distr─âm f─âc├ónd propriul nostru film Mannequin Challenge - cu o u╚Öoar─â tu╚Ö─â personal─â."

 https://www.youtube.com/watch?v=ua6wADFu_xM

 Aplaud─âm din suflet ini╚Ťiativa Dove ╚Öi sper─âm c─â brand-urile vor privi dincolo de materialism ├«n momentul ├«n care ├«╚Öi vor construi viitoarele campanii.

 Autor: Roxana Popescu

Numele tau: Adresa de e-mail:
Mannequin Challenge, un fenomen transformat in emotie
Articol - Mannequin Challenge, un fenomen transformat in emotie
Icircn 2016 nu a existat persoan─â fie ea public─â sau simplu cet─â╚Ťean care s─â nu fi icircncercat Mannequin Challenge - o nebunie viral─â icircn social media icircn care un videograf surprinde oameni icircn timp ce stau icircntr-o anumit─â

cluburibucuresti  .RO 

Cea mai mare colectie de locatii, cluburi, baruri, cafenele, ceainarii si puburi din Bucuresti
Pentru inscrieri în portal ╚Öi rela╚Ťii cu clien╚Ťii v─â rug─âm s─â ne contacta╚Ťi la:
telefon: | e-mail:office@nindos.ro