Articol din categoria Fashion & Style
Logos, logos everywhere

Cu 3 luni în urmă, la Săptămâile Modei, am primit cu brațele deschise un trend pe care îl purtam cu mândrie pe la începutul anilor 2000. Asta pentru că în modă, ca în orice altă industrie, de altfel, „n
Previzualizare mesaj:
trimite
Logos, logos everywhere
Cu 3 luni în urmă, la Săptămâile Modei, am primit cu brațele deschise un trend pe care îl purtam cu mândrie pe la începutul anilor 2000. Asta pentru că în modă, ca în orice altă industrie, de altfel, „nimic nu se pierde, totul se transformă” adaptat perioadei în cauză. Astfel, tânjim după cel mai iubit tricou al momentului, marca Gucci.
Acum purtat de toți trendsetterii, și-a făcut apariția pentru prima dată la prezentarea casei de moda omonime din somptuosul palat Blenheim. Disponibil în alb și negru, tricoul are inscripționată sigla Gucci în verde, roșu și auriu. Numai bine pentru a rămâne ancorați în spiritul Crăciunului, pe parcursul întregului an. Pe timp de iarnă, este minunat pentru a crea layers, în timp ce vara poate fi accesorizat după bunul plac. Din nefericire, prețul ne face să pășim înapoi și să îl admirăm doar pe cei ce și-l permit, fiind nevoie să scoatem din buzunar 390 de euro pentru a intra în posesia lui. Totuși, ne rămâne opțiunea de a ne juca în fel și chip cu noul trend, putând achiziționa tricouri cu sigla oricărui brand ce ne trece prin minte, fără a fi considerați demodați, ci, dimpotrivă.
Autor: Roxana Popescu

Cu 3 luni icircn urmă la Săptămacircile Modei am primit cu brațele deschise un trend pe care icircl purtam cu macircndrie pe la icircnceputul anilor 2000 Asta pentru că icircn modă ca icircn orice altă industrie de altfel bdquon
cluburibucuresti .RO
telefon: | e-mail:office@nindos.ro