Cluburi Bucuresti Cluburi Bucuresti Cluburi Bucuresti Nindos
Articole Diverse Mannequin Challenge, un fenomen transformat in emotie

Articol din categoria Diverse

Mannequin Challenge, un fenomen transformat in emotie

Publicat: / Actualizat: /
Mannequin Challenge, un fenomen transformat in emotie
Afiș articol "Mannequin Challenge, un fenomen transformat in emotie"
În 2016, nu a existat persoană, fie ea publică sau simplu cetățean, care să nu fi încercat Mannequin Challenge - o nebunie virală în social media în care un videograf surprinde oameni în timp ce stau într-o anumită
Publicat: / Actualizat:
165 vizionări
0
Cod de incorporare:
Previzualizare:
Configurare:

Conținut restrâns
Buton interacțiune
Afișează fundalul
E-mail:
Previzualizare mesaj:
Articole trimis de pe Cluburi Bucuresti: “Mannequin Challenge, un fenomen transformat in emotie” — În 2016, nu a existat persoană, fie ea publică sau simplu cetățean, care să nu fi încercat Mannequin Challenge - o nebunie virală în social media în care un videograf surprinde oameni în timp ce stau într-o anumită

trimite

Mannequin Challenge, un fenomen transformat in emotie

 În 2016, nu a existat persoană, fie ea publică sau simplu cetățean, care să nu fi încercat Mannequin Challenge - o nebunie virală în social media în care un videograf surprinde oameni în timp ce stau într-o anumită postură complet nemișcați. Dar, atunci când brand-ul de produse cosmetice Dove a preluat Mannequin Challenge și l-a prefigurat într-o campanie cu un puternic impact social, nu am putut să nu ne emoționăm.

 "De ce manechinele reale reprezintă rareori corpurile noastre diferite?" spune în descrierea videoclipului Dove.

 În versiunea lor, un grup de femei de statură și greutate diferită stau „înghețate” într-un magazin de îmbrăcăminte în timp ce poartă aceleași haine ca manechinele de plastic din fața lor. Fețele lor spun tot. Dove a devenit cunoscut pentru crearea de reclame care amintesc oamenilor că frumusețea este atât mai mult decât ceea ce vedem la exterior și noi suntem cei mai duri critici ai propriilor persoane. "Când am văzut că toată lumea face Mannequin Challenge, ne-am gândit:" De ce n-am văzut vreodată un manechin care seamănă cu noi? Acest lucru părea oportunitatea perfectă de a conecta punctul de vedere al Dove cu o un lucru de actualitate ", Andre Laurentino Global Executive Creative Director la Ogilvy & Mather Londra a declarat pentru Adweek. "Aceasta este o modalitate ușoară de a ne reaminti că există mai multe forme, culori si dimensiuni pentru frumusețe. Mesajele care influențează modul în care ne percepem corpurile noastre sunt peste tot, indiferent dacă le-am observat sau nu. Așa că, ne-am decis să profităm de oportunitatea, se ne alăturăm fenomenului, și să ne distrăm făcând propriul nostru film Mannequin Challenge - cu o ușoară tușă personală."

 https://www.youtube.com/watch?v=ua6wADFu_xM

 Aplaudăm din suflet inițiativa Dove și sperăm că brand-urile vor privi dincolo de materialism în momentul în care își vor construi viitoarele campanii.

 Autor: Roxana Popescu

Numele tau: Adresa de e-mail:
Mannequin Challenge, un fenomen transformat in emotie

cluburibucuresti  .RO 

Cea mai mare colectie de locatii, cluburi, baruri, cafenele, ceainarii si puburi din Bucuresti
Pentru inscrieri în portal și relații cu clienții vă rugăm să ne contactați la:
telefon: (+4) 0726.150.176 | e-mail:office@cluburibucuresti.ro